make money by free crypto marketing

you must try hard to make money online

make money by free crypto marketing

you must try hard to make money online

روش های تضمینی افزایش ممبر کانال تلگرام

how to increase telegram members

همانطور که از نام آن پیداست ، تلگرام نسخه جدید و بهبود یافته ای است که قبلاً اپلیکیشن های شبیه وجود داشت.
یک واسطه ارتباطات ، یک پیام رسان که یک بستر اجتماعی آنلاین برای به اشتراک گذاشتن هر چیزی با دوستان ، پیروان و سایر مخاطبین خود در شبکه فراهم میکند. در ایران نیز جمعیت زیادی از جوانان ، زنان و افراد مختلف از طریق تلگرام کسب درامد میکنند ، عده زیادی برای بازاریابی و یا فروش مستقیم محصول از کانال های تلگرام بهره میبرند. از منظر بازاریابی ، بازاریابان اکنون استفاده از تلگرام را به عنوان یک بستر بالقوه برای ارتقاء تجارت یا برند خود شروع کرده اند. تلاش هایی که برای افزایش اعضای کانال تلگرام انجام شده است می تواند باعث شود حضور شما در میان بقیه رقبا قدرتمند شمرده شود. در اینجا ترفندهای خاص و یونیک را برای بهبود تعداد اعضای کانال تلگرام خواهید داشت:

 

 

روش های تضمینی افزایش ممبر کانال تلگرام


ممبر واقعی تلگرام جذب کنید:

هنگامی که یک کانال جدید را راه اندازی می کنید و تصمیم می گیرید تعداد بیشتری از ممبر جذب و به کانال خود اضافه کنید ، می توانید فوراً

Buy telegram subscribers بخرید زیرا آنها بلافاصله وضعیت اولیه را در نگاه اول بهبود می بخشند و باعث میشود اعضای واقعی راحت تر به کانال شما جوین شوند! زیرا کاربران معمولا علاقه ای به کانال های با عضو پایین ندارند. گروهی از اعضا پس از مشاهده تعداد کمی از افراد ، مانند یک آهنربا لفت میدهند. پس خرید ممبر همیشه چیز بدی نیست و خیلی مواقع موثر واقع می شود

یک موضوع مرتبط انتخاب کنید

وقتی در مورد چیزی صحبت می کنید که مردم به آن علاقه دارند خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتید مفید است و جلب توجه میکنید. هرگز بحثی راجع به هر موضوع تصادفی شروع نکنید ، بلکه سعی کنید قبل از اینکه موضوعی را برای مخاطب انتخاب کنید تحقیقاتی انجام دهید تا مخاطب بداند که چه چیزی آنها را جذب می کند. اگر می خواهید اعضای کانال رشد کند و ممبر زیاد شود، باید چیزهای جدیدی پیدا کنید که هنوز مربوط به علاقه آنها نیست.

ثابت قدم باشید

این بهترین استراتژی است که می توانید برای جذب و درگیر کردن مخاطبان زیاد برای مدت طولانی اتخاذ کنید. اگر این ظرفیت را دارید که مخاطبان را به صورت روزانه بصورت مشتاق در کانال درگیر کنید، می تواند نشانه مترقی موفقیت شما باشد. برای داشتن یک هوادار وفادار ، باید روی مفاهیم جدید کار کنید و هنگامی که آنها درگیر شوند ، کمتر احتمال دارد که کانال شما را ترک کنند. لطفاً توجه داشته باشید که همیشه باید طبق علایق ممبرها مطالب را منتشر کنید. اولویت شما ارضای کسانی است که برای ماندن طولانی مدت در اینجا هستند.

مرتباً تبلیغ کنید

برای پخش هرچه بیشتر این کلمه ، باید تقریباً در تمام شبکه های اجتماعی که در آن فعال هستید ، بروزرسانی را به اشتراک بگذارید. به علاوه ، شما باید بیشتر روی مباحثی که در مورد آنها بحث خواهید کرد تمرکز کنید زیرا افراد کنجکاو تر می دانند که در مورد چه مطالبی ارسال خواهید کرد.

استفاده از Quora

Quora یک انجمن بحث و گفتگو مبتنی بر پرسش و پاسخ است ، که در آن شما می توانید سؤالات مربوط به هر موضوعی را مطرح کنید ، برای خودی صنعت و مخاطبانی که از نزدیک به دنبال بینش و اطلاعات در مورد یک منطقه خاص هستند. بازاریابان می توانند با ارسال پاسخ به سؤالاتی که مخاطبان از آنها می پرسند ، نتیجه خوبی کسب کنند و همزمان می توانند مشخصات شما را معرفی کنند و به صورت غیر مستقیم از آنها دعوت کنند.

ممبر فیک نزنید:

این مثال بدیهی را در نظر بگیرید: فرض کنید کانال شما 100 هزار عضو دارد، اما عضوی جدید وارد کانال شما می شود میبینید تعداد بازدید پست های شما فقط پانصدتا است. کاربر بلافاصله ذهنیتی منفی راجع به کانال پیدا میکند و آن را ترک میکند. همچنین این کار باعث میشود کسی به کانال شما تبلیغ ندهد. در نتیجه خرید ممبر فیک کانال کاری کاملا بیهوده و پرهزینه بوده که در عمل نتیجه جالبی هم ندارد! بسیار دیده شده که صاحبان کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرام به سمت خرید فالوور و ممبر فیک برای پیج ها و پروفایل ها خود می روند که نتیجه ان چیزی جز شکست نیست.

ابتدا از دوستان خود شروع کنید:

در ابتدای راه اندازی که ممبری داخل کانال ندارید، عضو گیری سخت تر است، زیرا بازدیدکننده از تعداد اعضای پایین خوششان نمیاد و سریع از کانال خارج می شوند. تلگرام به شما این امکان را میدهد که در آغاز، 200 نفر از مخاطبین خود را وارد کانال کنید. این کار خطرناک است. اولاً همانطور که عنوان شد، اضافه کردن افراد به گروه بدون میل خودشان اشتباه است. ثانیاً قطعاً تمام 200 نفر مخاطبی که در گوشی خود دارید، دوست نزدیک شما نیستند. لذا در ابتدا تنها دوستان واقعی و وفادار خود را در کانال اضافه کنید و از آنها بخواهید برای مدتی، محتوای شما را منتشر کنند. کانال های کم عضوی وجود دارند که هرگز معروف نیستند و بیصدا کار خود را ادامه می دهند. شاید خیلی از این کانال ها بیشتر از کانال های چند هزارتایی، کسب درامد داشته باشند. چیزی که ارجحیت دارد تعداد افراد نیست، بلکه این است که افرادی که در کانال هستند، پیگیر محتوای کانال باشند.
استراتژی تبلیغاتی مناسبی اتخاذ کنید.

کانال خود را از طریق پلتفرم های دیگر وب معرفی کنید:

شبکه های اجتماعی و سوشیال مدیا دنیای امروز کاربران و تمامی افراد را تشکیل میدهد! سوشیال مدیا جزوی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شده است! بنابراین در این شبکه ها نیز صفحه ای مرتبط با کانال تلگرام خود بسازید. در پروفایل ایسنتاگرام شخصی خود لینک کانال تلگرام را قرار دهید. اگر در بخش کامنت های ایسنتاگرام راجع به موضوع مرتبط با کانالتان بحثی بود، در بحث شرکت کنید و در پایان بحث کانال خود را پیشنهاد کنید. اگر وبلاگ یا صفحه خانه دارید، در آنجا نیز کانال تلگرام خود را تشریح و تبلیغ کنید. اگر سایت فروشگاهی دارید، سعی کنید مطالبی را بطور اختصاصی در کانال قرار دهید. مثلاً اگر فروشگاه موبایل هستید، قیمت و مشخصات گوشی را در سایت قرار دهید اما ویدیوهای مقایسه آن با سایر برندها و گوشی ها را در کانال آپلود کنید و از کاربران سایت بخواهید جهت دیدن ویدیو و کسب اطلاعات بیشتر به کانال مراجعه داشته باشند.


از سرویس های آنلاین تبلیغاتی کمک بگیرید:

برای مثال اگر در فکر راه اندازی یک ارزدیجیتال و یا ای سی او هستید نیاز به یک شرکت مشاور در این زمینه دارید! شرکتی که کوین شما را بر بستر اتریوم راه ندازی کند و تبلیغات ارزدیجیتال شما را بر عهده بگیرد! بله یک ico marketing agency این کار را میکند!
روش دوم دایرکتوری ها! توضیحات کانالتان را در دایرکتوری‌ های متعدد ثبت کنید. کاربران برای پیدا کردن کانال های مرتبط با علاقه های خود، به این سرویس ها مراجعه میکنند و نام کانال شما میان کانال های پیشنهادی به مخاطب قرار میگیرد.
با ثبت کانالتان در این بات، به شما یک لینک در وب‌سایت تعلق خواهد گرف و می‌توانید این لینک را در اختیار مخاطبانتان قرار دهید و از آنها بخواهید با مراجعه به این لینک، به شما امتیاز مثبت بدهند تا در فهرست کانال‌ها جایگاه بهتری پیدا کنید.



نظر خود را همین حالا بیان کنید؟
اگر روش های مفید دیگری برای افزایش تعداد واقعی ممبر کانال تلگرام میشناسید که به آن اشاره نکردیم ، پیشنهادات خود را در بخش نظرات اشتراک بگذارید. در این مقاله سعی شده که تمامی روش ها و ترفند های افزایش عضو گردآوری شود پس از روش های اصولی اشاره شده در این پست برای افزایش ممبر کانال تلگرام خود استفاده کنید و به دنبال روش های کلاه سیاه نباشید. امیدوارم این مقاله روش های کلیدی افزایش ممبر کانال تلگرام برای شما مفید واقع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.