make money by free crypto marketing

you must try hard to make money online

make money by free crypto marketing

you must try hard to make money online

کسب درآمد از تبلیغات گوگل ادسنس

گوگل ادسنس

آموزش گوگل ادسنس

گوگل ادسنس چیست
کسب درآمد از تبلیغات گوگل ادسنس ممکن است ؟
کسب درامد از ادوردز دروغ نیست ؟ کلاه بردای نیست ؟
در آمد از گوگل ادسنس برای ایرانیان
 
ادامه مطلب ...

لیست بهترین سایت های پاپ آپ خارجی

پاپ اپ خارجی

لیست بهترین سایت های کسب درآمد با پاپ آپ
کسب درامد از سایت پاپ اپ خارجی پاپ کش popcash
کسب درامد از پاپ آپ از سایت پاپ ادز popads
نحوه کسب درآمد از سایت پاپ آپ
 
ادامه مطلب ...

کسب درآمد اینترنتی از آپلودبوی با آپلود فایل


uploadboy
کسب درآمد از سایت ایرانی آپلودبوی
کسب درامد از اپلود فایل
مدیران سایتها و وبلاگها می تونن فایلهاشون رو آپلود کنند و به کسب درامد بپردازن
کسب درآمد با آپلود فایل و دانلود اون توسط کاربرها
پرداخت به حساب های بانکی داخل ایران
 
ادامه مطلب ...

درآمد میلیونی از اینترنت واقعیت داره ؟

درآمد میلیونی از اینترنت در چند روز - دروغ یا واقعیت ؟

درآمد میلیونی از اینترنت در چند ساعت , راست یا دروغ ؟
با سلام خدمت شما کاربران مشتاق اموزش های کسب و کار آنلاین
به درخواست دوستان اینن مطلب ایجاد شد به منظور بررسی بسته های اغوا کننده و فریبنده کسب درآمدی که به تازگی زیاد شده و تبلیغاتش رو در سایت های مختلف مشاهده کردید.
در جستجو های اولیه علاقه مندان به کسب و کار و درآمد اینترنتی در نت به عناوین و سایت های عجیبی برخورد میکنید همچون: کسب درآمد میلیونی در هفت روز ، کسب درامد 500 هزار تومن در یک روز ، با 5 روز کار میلیونر شوید ، بدون هیچ تخصصی در 10 روز میلیونر شوید! و ...

این تبلیغات دقیقا شبیه به تبلیغات شبکه های ماهواره ای فارسی خارجی ست که برای مثال تبلیغاتی عجیب با ادبیاتی عجیب شبیه به موارد زیر دارند :
 آیا از بینی خود ناراضی هستید ؟ از کوتاهی قد خود رنج می برید؟ آیا کمبود اعتماد به نفس دارید، آیا میخواهید در عرض یک هفته یا یک ماه قد بلند شوید آیا می خواهید در 24 ساعت چند کیلو وزن کم کنید و .. در ادامه هم تصاویر عجیبی از مدل ها و یا هنرپیشه های هالیود نمایش داده و برای خرید هم فقط یک شماره تلفن همراه اعتباری معرفی می شود.

بنده همیشه از خودم میپرسم که ، واقعا چه کسانی باور میکنن که مصرف فلان دارو به افزایش قد آنها منجر می شود؟ یا موجب کوچک شدن بینی بشه ؟!

حال به نظر شما آیاا تبلیغات این شبکه ها واقعیست ؟ اگر نه!
پس مسلما براحتی میشه نتیجه گرفت عناوینی چون : میلیونر شدن در نت آن هم در 5 روز و بدون تخصص ، یا کسب درآمد میلیونی از نت با خرید یک بسته ، کسب درامد تضمینی میلیونی در 7 روز!! امکان پذیر نمی باشد.
اما اگر بنظر شما واقعیست ! پس کافیست یکبار این محصولات بی کیفیت رو بخرید تا خودتون براحتی به نتیجه برسید.

هرچند! هر دو مورد تبلیغ ذکر شده مخاطبان کم و بیش خودش را دارد! افرادی که از عمق باورشان می دانند چنین چیزی امکان ندارد اما گویی چیزی یا کسی به آنها می گوید باور کنید می شود، بخرید و انجام دهید. و این داستان همچنان ادامه دارد..
به نظر بسیاری از کارشناسان این دید غیر واقعی نسبت به آنچه در بالا ذکر کردیم و خصوصا درآمد زایی به صورت جزئی به تفکرات افراد، و به طور کلی به سطح فکر حاکم بر جامعه بر می گردد. تحلیل این بحث از لحاظ روانشانسی و جامعه شناسی بسیار طولانی و تخصصی تر از این مقاله است 

در مجموع می توان سایت های مبلغ خدمات کسب و کار و ایجاد درآمد برای کاربران را در 5 یا 6 دسته تقسیم کرد. هر بخش از این سایت ها ویژگیهای خاص خودشان را دارند هر چند در این دسته بندی سایت هایی هم هستند که ترکیبی از دو یا چند روش معرفی شده را به کار می برند.

کسب درآمد میلیونی

سوال : پس تمام این بسته ها غیر واقعیست ؟
خیر اینطور نیست !
کمااینکه بسته های آموزشی بسیار ارزشمندی برای افزایش تخصص ، آموزش و کسب و کار در نت موجود می باشد.
هدف ما از این مقاله تحلیل ، بررسی و شناساندن سایتها با عناوین فریبنده و غیر واقعیست.
همونطور که بالاتر عرض کردیم وضعیت اینگونه بسته ها کاملا مشخص است :
این بسته ها هیچوقت شما رو بدون تلاش و در زمان کوتاه میلیونر نمی کنند ، برای موفقیت در هرکاری نیاز به کمی تخصص (هرتخصصی) و تلاش زیاد دارید ،
بحث ما اینجا این نیست که محتویات بسته ها بی ارزش یا کلاهبرداری هستن ، اتفاقا این پکیج ها بعضا مرتبط با کسب و کار انلاین هستند همچنین ممکنه نکات کلی خوبی هم در اونها نهفته باشه!! اما شما قادر هستید نکات مربوطه را بصورت رایگان در اینترنت پیدا کنید .
در نتیجه مقصود کلی ما این است که شما هیچ وقت در مدت زمان کوتاه و بدون تلاش ثروتمند نخواهید شد. و هیچ روش خاص و استثنایی در اینگونه بسته های فریبنده موجود نیست.!

سوال :خب پس چطور بسته های واقعی و مفید رو پیدا کنیم ؟ 

توصیه اولیه ما این هست که اگر با کلمات عجیب و غریب مواجه شدید ! فورا  سایت مذکور را ترک کنید و اقدام به خرید این بسته ها نکنید 
در مرحله بعد حتما سابقه نویسنده رو چک کنید که ایا این شخص ایا شناخته شده هست یا نه!
معمولا بسته ای که واقعا ارزش داشته و برای آن وقت و دانش کافی صرف شده باشد با قیمت های 10 یا 20 هزار تومن عرضه نخواهد شد کما اینکه اگر در نت جست و جو کرده باشید بسته های واقعی آموزشی و کسب و کار اینترنتی همچون بهینه سازی ، برنامه نویسی یا طراحی سایت معمولا بالای 40 تا 50 هزارتومن یا حتی خیلی بیشتر عرضه میشوند!

از منظری دیگر اگر به بازار کتاب سری زده باشید در بخش کتابهای کسب و کار و کارآفرینی و درآمدزایی با آثار متعددی از نویسندگان مواجه می شوید، در آنجا به راحتی می توانید با نگاهی گذرا به سوابق نویسنده، دلایل و روشهایی که او برای درآمدزایی آورده است آشنا شوید. هیچ نویسنده معتبری چنین ادعاهای واهی را به کار نخواهد برد. 
دراین بسته ها هیچ اثری از نویسندگان مطرح ایران و جهان، سخنرانان، کارآفرینان برتر وجود ندارد و صرفا هدف از این تبلیغات فقط فروش محصولات با هیاهو و دروغ است. این دقیقا شبیه همان قرص های افزایش قد برای بزرگسالان است! این محصولات هیچگاه مورد تائید هیچ یک از موسسات علمی و معتبر کشوری و جهانی نیستند و صرفا اطلاعاتی اگرچه مرتبط اما نادرست به شما ارائه می کنند.

دنیای مجازی کسب و کار هم همانند جهان واقعی از اصول و قوانین تجارت تبعیت می کند، قوانین که فقط در جزئیات تفاوت دارند. در بازار کسب و کار میلیونر شدن یک فرایند مدت دار بر اساس برنامه ریزی، تلاش، خلاقیت و سایر عوامل کامل مشخص است.

نکته پایانی:
درآمد میلیونی در اینترنت و در زمانی به مراتب کمتر از دنیای تجاری وجود دارد و یک امر کاملا واقعی است. دلیل این امر دهها کارآفرین و استارتاپ موفق اینترنتی در جهان و ایران است که هم اکنون مشغول به کار هستند. 

منبع :
earn1sec

بهترین سایت های کسب درآمد به ازای نمایش بنر CPM

پرداخت به ازای نمایش بنر CPM
آموزش کسب درآمد از سایت و وبلاگ

اگر وبلاگ و یا سایتی با بازدید بالا دارید

میتوانید از طریق نمایش بنر ها و پاپ آپ های تبلیغاتی سایت های CPM کسب درآمد کنید

آموزش ثبت نام ، فعالیت و برداشت پول 

درود بر شما همراهان همیشگی go2learn
امروز با معرفی و آموزش یکی از روش های محبوب کسب درآمد از سایت و وبلاگ در سطح جهان در خدمت شما هستیم.!
کسب درآمد به ازای نمایش بنر در سایت شما!
در این روش کسب درآمد ، ابتدا ما باید یک وبلاگ یا سایت با بازدید خوب داشته باشیم! سپس ما میایم و در سایت های پرداخت به ازای نمایش بنر ثبت نام میکنیم و بنرهای اون سایت رو در سایت خودمون به نمایش میگذاریم!
سپس به هز میزانی که از سایت شما بازدید بشه و بنرهای اون سایت هم در معرض دید کاربر قرار بگیره ، بنر های درج شده تعداد بازدید ها رو ثبت میکنن و سایت ارائه دهنده در ازای اون به شما مبالغی رو پرداخت میکنه!

در کل روش کسب درآمد به ازای نمایش بنر به دو صورت هست! :

1- سایت هایی که فقط در ازای نمایش بنرهایشان به شما پول پرداخت میکنند! (CPM)
2- سایت هایی که در ازای کلیک بر روی بنرهایشان به شما پرداخت دارند! (حتما باید بر روی بنرهای آنها کلیک شود) (PPC/CPC)

کسب درآمد از نمایش بنر

حال به معرفی بهترین سایتها از نوع نمایشی یا cpm میپردازیم ، دقت کنید سایتهایی معرفی شدند که از نظر دریافت پول برای ایرانی ها مناسب باشن  :

1- سایت Propellerads :
سیستم های بانکی واریز و برداشت:  payoneer، paypal , webmoney 
کسب درآمد از نمایش : بنر , پاپ اپ , لینک مستقیم
زمان پرداخت: بصورت ماهانه
حداقل پرداخت: 100 دلار
(برای مشاهده توضیح کامل این سایت کلیک کنید)
برای ثبت نام در سایت Propellerads کلیک کنید


2-  سایت A-ads 
سیستم های بانکی واریز و برداشت: BTC
 حداقل پرداخت: 0.0001 BTC
پرداخت روزانه
برای ثبت نام در سایت A-ads کلیک کنید


3- سایت blockadz 
سیستم های بانکی واریز و برداشت: BTC
 حداقل پرداخت: 0.01 BTC
پرداخت هفتگی
برای ثبت نام در سایت blockadz کلیک کنید


4- سایت coinmedia :
سیستم های بانکی واریز و برداشت: BTC
 حداقل پرداخت:0.0005 BTC
پرداخت آنی
برای ثبت نام در سایت coinmedia کلیک کنید


خب حتما میپرسید نحوه کار با این سایتها چطوره ؟
بسیار ساده ست! ابتدا بعنوان publisher ! یا همون نمایش دهنده ثبت نام کرده و سپس در قسمت سایتها باید وبسایت خودتون رو اد کنید! پس از تایید سایت شما توسط مدیر سایت به همون قسمت سایتها برمیگردید و در قسمت tags/code باید کدهای جاوااسکریپتی که سایت به شما میده رو بردارید و در داخل سایت و وبلاگ خودتون قرار بدید ، برای اینکه کامل یاد بگیرید آموزش زیر رو که برای یکی از سایتها تهیه شده ببینید ، کلیک کنید .

کپی با ذکر منبع مشکلی نداره.
موفق باشید.

بهترین سرویس های بلاگدهی ایرانی

درود بر شما همراهان گرامی
امروز در این مقاله قصد داریم تا بهترین و پربازدیدترین سرویس های بلاگدهی ایران رو برای شما معرفی کنیم!
خیلی از افراد که وارد فضای مجازی می شوند تمایل به داشتن فضایی اختصاصی برای انتشار دست نوشته های خود دارند، وبلاگ این نیاز را برای شما فراهم میکند ، داشتن وبلاگ یکی از نیازهای هر انسانی در بدو ورود و آشنایی با اینترنت می باشد!نه تنها برای شروع کسب درآمد بلکه برای به اشتراک گذاری افکار و تجربیات !
سرویس های وبلاگ ایرانی
ابتدا تعریفی از وبلاگ ارائه کنیم ، وبلاگ چیست ؟ به بیان ساده صفحه‌ای رایگان در اینترنت برای قرار دادن مطالب است.یا به تعبیری دیگر یک صفحه‌ی شخصی و رایگان ست که به شما اجازه انتشار دست نوشته ها و افکار و تجربیاتتان را می دهد . برخی بر این عقیده‌اند که تیم برنرزلی اولین وبلاگ را ارائه داد، همچنین دیوید واینر وبلاگ Scripting News را در سال 1999 ایجاد کرد. براد فیتز پاتریک نیز در همان سال Live Journal را ارائه داد. همچنین pitas.com توسط اندرو اسمیلز به منظور ایجاد صفحات خبری عرضه گردید. سرانجام Blogger.com توسط اوان ویلیامز و مک هوریان ارائه شد.
پدیده وبلاگنویسی در سال 1381 با تاسیس «پرشین بلاگ» به عنوان اولین سرویس دهنده‌ی وبلاگ فارسی زبان آغاز شد. پس از آن  "بلاگ اسکای" و "میهن بلاگ" شروع به کار کردند. استقبال از وبلاگ نویسی در میان فارسی زبانان از ابتدا تا کنون رو به رشد بوده به گونه ای که که امروزه میلیون‌ها وبلاگ نویس فارسی زبان در اینترنت حضور دارند. از عوامل اصلی گسترش این پدیده در بین ایرانیان میتوان به رایگان بودن و ساده بودن آن و در عین حال سادگی کار با وبلاگ در فضای مجازی اشاره کرد. 
مهم ترین ویژگی های وبلاگ:
رایگان بودن ، سادگی و عدم نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت ، امکان آرشیو مطالب ، ارائه مطالب به صورت عکس، صوت و فیلم و...
در رده بندی زیر لیست پربازدیدترین سرویس های بلاگدهی فارسی را به همراه توضیح مختصری برای شما آوردیم!دقت کنید که ابتدا سایتها رو براساس رتبه الکسا! در اینجا لیست کردیم و این به معنی برتری سرویسی نسبت به دیگری نیست! در انتهای مطلب بنده نظر شخصی خود را درمورد بهترین سرویس منتشر نموده ام.

1- بلاگفا/blogfa :
 تاسیس در آذر سال 1383 ، تنها مزیت این سرویس از دید بنده سادگی آن برای کاربران آماتور می باشد و مزیت دیگری ندارد!

2- بیان/ blog.ir :
 تاسیس شرکت بیان در سال 1385 و راه اندازی سرویس بلاگ در سال 1389 ،این سرویس از دید بنده جزو سه سرویس برتر از نظر امکانات ، محیط کاربری و احترام به حقوق کاربران می باشد.

3- میهن بلاگ/mihanblog :
تاسیس در آبان 1383 و جزو شرکت تجارت الکترونیک صبا ، این سرویس نیز از دید بنده جزو سه سرویس برتر بلاگدهی از نظر امکانات ،سادگی، محیط کاربری و احترام به حقوق کاربران می باشد.

4- رزبلاگ/ rozblog :
رزبلاگ در 21 دی ماه 1388 شروع به کار کرد ، این سیستم نیز دارای امکانات بسیار ست و خیلی سریع در بین کاربران محبوب شد.

5- پرشین بلاگ/persianblog :
نحستین سرویس وبلاگدهی ایرانی ، تاسیس در سال 1381 ، یکی از بهترین سرویس های حال حاضر از نظر سادگی و امکانات می باشد ، هرچند از دید بنده رابط کاربری مناسبی ندارد.

6- بلاگ اسکای/blogsky :
بلاگ اسکای دومین سرویس دهنده‌ی وبلاگ فارسی زبان است ،  تاسیس در سال 1382 ، این سرویس همیشه بی سروصدا و بدون حاشیه اما پرقدرت و محبوب بوده است ، تنها مشکل مورد بحث آن مسدود کردن تعداد زیادی از بلاگ ها بدون اطلاع می باشد

در رتبه 7 تا 10 نیز به ترتیب سرویس های  لوکس بلاگ/loxblog ، پارسی بلاگ/parsiblog ، پارسی کیوت/ Vcp.ir ، ثامن بلاگ/samenblog قرار میگیرند!

و اما نظر شخصی بنده در مورد بهترین سرویس :
به عقیده بنده بهترین سرویس بلاگدهی ایرانی از نظر امکانات و مهم تر از آن احترام به حقوق کاربران سیستم میهن بلاگ می باشد!
این سرویس دارای امکانات بسیار خوبی همچون اپلیکیشن موبایلی ، قالب های متنوع و بهینه سازی شده ، دارای فضای اختصاصی ،قابلیت پشتیبان گیری ، رابط کاربری بسیار خوب ، سئو خوب بلاگ ها  و ... می باشد.
امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشه ، لطفا با ذکر منبع کپی کنید