make money by free crypto marketing

you must try hard to make money online

make money by free crypto marketing

you must try hard to make money online

کسب درآمد از تبلیغات گوگل ادسنس

گوگل ادسنس

آموزش گوگل ادسنس

گوگل ادسنس چیست
کسب درآمد از تبلیغات گوگل ادسنس ممکن است ؟
کسب درامد از ادوردز دروغ نیست ؟ کلاه بردای نیست ؟
در آمد از گوگل ادسنس برای ایرانیان
  
درود خدمت شما همراهان go2learn
با معرفی یک سایت دیگر برای کسب درآمد اینترنتی در خدمت شما هستیم
گوگل ادسنس (Google Adsense) یکی از سرویس های شرکت بزرگ گوگل و یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد از اینترنت و کسب درآمد از سایت و وبلاگ است. شما با استفاده از گوگل Adsense می توانید از یکی از بهترین سیستم های تبلیغات کلیکی در اینترنت استفاده کنید و از وب سایت یا وبلاگ خود کسب درآمد کنید.
ثبت نام در این سرویس کاملا رایگان است و شما می توانید به راحتی (اگر سایت پربازدیدی دارید ) برای خود یک حساب گوگل ادسنس باز کنید.
علت اصلی محبوبیت بسیار زیاد گوگل ادسنس کیفیت و اطمینان و همچنین شیوه پرداختی آن می باشد. به این صورت که میتوانید حتی تا 1 دلار فقط برای 1 کلیک پرداخت می کند.
بدین گونه که اگه سایت شما روزانه نزدیک 1000 کلیک داشته باشد، با تبلیغات گوگل ادسنس می توانید روزانه حتی تا 100-200 دلار ،در یک روز درآمد داشته باشید.

نکته اصلی قبل از ثبت نام :
این سرویس به هیچ وجه با آی پی ایران و سایت فارسی زبان کار نمی کند! همچنین چک درآمد هم به شخصی که درایران زندگی میکند ارسال نخواهد شد!
پس حتما باید سایت شما غیر فارسی باشد! و محل سکونت شخصی که درآمد را دریافت میکند خارج از ایران باشد!!

گوگل ادسنس چیست (Google Adsense) ؟
به بیان ساده می توان گفت گوگل ادسنس روشی است بسیار مطمئن برای کسب درآمد واقعی از اینترنت که توسط شرکت گوگل در سال 2003 راه اندازی شده و در حال حاظر معتبر ترین سیستم کسب درآمد برای وبمستر های سراسر جهان محصوب می شود.

گوگل بر چه اساسی به ما پول می دهد؟
شما آگهی های مشتریان شرکت گوگل را که آنها را در سیستم دیگر خود به ادوردز (adwords) پذیرش می کند، در وب سایت خود نمایش خواهید داد.  با هر کلیک بازدید کنندگان شما روی آگهی ها، گوگل بخشی از پولی که از مشتریان خود دریافت می کند را به شما می پردازد.
کسب درآمد در ادسنس برای وبسایت ها به دو روش CTR , CPM صورت میگیره :
CPM: کسب درآمد به ازای بازدید کننده
CTR: کسب درآمد به ازای کلیک بر روی تبلیغات و منتهی شدن به فروش.
هردو روش مفید هستند. و شما می تونید از هردو روش همزمان برای کسب درآمد داخل سایتتون استفاده کنید

گوگل برای هر کلیک چقدر به من پرداخت می کند؟
مبلغ پرداختی گوگل به شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. این رقم از چند سنت تا چندین دلار متغیر است. در صورتیکه بازدید کننده شما از سایت های صنعتی و درجه یک جهان باشند درآمد شما ماکزیمم خواهد بود.

میزان پرداخت به چه عواملی بستگی دارد؟
به موضوع سایت شما، موضوع تبلیغ، شرکت تبلیغ کننده و کشور بازدید کنندگان وب سایت شما بستگی دارد. بعنوان مثال موضوعات پزشکی و مالی و کلیک از کشور امریکا بیشترین ارزش را دارند.

گوگل با سایت های با زبان فارسی مشکل دارد؟
بله! گوگل یک سری زبان های مشخص برای سایت شما قبول می کند که متاسفانه فارسی جزو آنها نیست. برای مشاهده لیست زبان های مجاز کلیک کنید.

آیا گوگل با محتوای سایت من مشکلی ندارد؟
گوگل با سایت های با محتوای: مبتذل ، خرید و فروش اسلحه، سایتهایی که قانون کپی رایت را نقض می کنند، قمار، مشروبات الکلی، تبلیغ سیگار و مواد مخدر، سایت هایی که به اعتقادات عده دیگری توهین میکنند مشکل دارد و آنها را قبول نمیکند.

آیا امکان دارد بتوانم با تقلب در سیستم کسب درآمد کنم؟
به هیچ وجه! حتی فکر تقلب را هم نمی توانید به ذهن راه بدهید. گوگل مجهز به سیستم های بسیار پیشرفته تشخیص  است که به محض شناسایی شما بعنوان متقلب ، از سیستم حذف خواهید شد.

آیا می توانم با کامپیوتر خودم در ایران در گوگل ادسنس لاگین کنم؟
برای جلوگیری از هرگونه مشکل به دلیل آشکار شدن محل سکونت شما که در ایران است، ما پیشنهاد می کنیم برای اتصال به سایت گوگل ادسنس حتما از تغییر آی پی استفاده کنید. هنگام ثبت نام اطلاعات لازم برای استفاده از این سیستم در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سطح درآمد در این سرویس :
اگر بازدید روزانه بالای 10000 تا داشته باشید(و کلیک شما حداقل 200 عدد باشد) میتوانید روزانه حداقل 10 دلار کسب کنید ، توجه کنید که حداقل درآمد شما است . هر کلیک در این سیستم به ارزش کلمه کلیدی مربوط است و هیچ سطحی برای هر کلیک تعیین نشده است  . هر کلیک از 0.01 تا 5 $ وجود دارد .

ثبت نام و شروع در ادسنس :
اگر وب سایتی به زبان فارسی دارید ، بیخیال ادسنس بشوید . ولی اگر وبسایت انگلیسی دارید باز هم روش‌های برای کار کردن با این سیستم محبوب هست. این شرکت درآمد‌ها را به بصورت یک چک از طرف گوگل با حداقل پرداخت 100$ به درب منزل میفرستد ( ایران ، نه ) . برای کار با این سیستم شما باید یک آشنا قابل اطمینان در خارج کشور داشته باشید تا چک را دریافت و به حساب بانکی شما در ایران واریز کند. در صورتی که ادسنس متوجه شود که ایرانی هستید ، Ban خواهید شد.
برای ثبت نام ، ابتدا به وبسایت گوگل می روید و یک حساب گوگل ادسنز باز می کنید.توضیحات بطور کامل در وبسایت گوگل امده است:
www.google.com/adsense
سایت شما باید حداقل 30 صفحه داشته باشد ، سپس سایت خود را ثبت میکنید و سپس باید منتظر باشید که سایت شما تایید شود
پس از تایید آنگاه وارد حساب خود می شوید و تعیین می کنید که چه نوع تبلیغاتی نیاز دارید(از نظر ابعاد، رنگ، متنی یا تصویری و…) و بر آن اساس کدهایی(جاوا اسکریپت) در اختیار شما قرار می گیرد.این کدها را در وبسایت یا وبلاگ خود می گذارید.همه چیز اتوماتیک پیش می رود.تبلیغاتی در وبسایت شما ظاهر می شود که در ارتباط با موضوع و عنوان وبسایت است. اگر مخاطبین وبسایت شما برای بازدید از لینکهای تبلیغاتی بر روی آنها کلیک کنند مبلغی به حساب شما منظور می شود. در واقع موفقیت این سیستم و فراگیر شدن آن بدلیل سادگی روش کار بوده است.بدین گونه که وبمستر یا وبلاگنویس بجای صرف وقت برای گرفتن آگهی تنها به فکر بالابردن محتواء سایت و افزایش مخاطبین باشد
گیرنده وجه : هنگام ثبت نام برای ایجاد حساب ادسنز از شما نام و آدرس دقیق شخصی خواسته می شود که گیرنده وجه payee خواهد بود و چک های پرداختی گوگل به نام و آدرس او ارسال می شود. از آنجا که چک های گوگل توسط بانکی صادر می شود که با ایران مبادلات مالی ندارد شخصی را که بعنوان گیرنده وجه معرفی می کنید باید مقیم خارج از کشور باشد. قبل از ارسال چک نامه ای برای گیرنده ارسال می شود که حاوی یک شماره شناسایی شخصی pin می باشد.بعد از دریافت این شماره آن را در کنترل پنل حساب ادسنز خود وارد می کنید و به این ترتیب به گوگل اطلاع می دهید که نامه ارسالی دریافت شده است و مشکلی در مورد آدرس و نام گیرنده وجود ندارد. پس از آن درامد شما بصورت چک ، به آدرس گیرنده ارسال می شود. همانطور که گفته شد به جهت عدم امکان تبادل مالی با ایران از سوی بانک مربوطه آدرس گیرنده وجه باید در خارج از ایران باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.